top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

איך לוח מחיק הפך לפריט חובה בחזרה לבית הספר ואילו לוחות מתאימים לחדרי ילדים?

איך לוחות מחיקים מגנטיים עוזרים לילידם ללמוד, להתרכז, לתכנן ולזכור? מה מיוחד בלוחות המחיקים מזכוכית שגם ההורים וגם הילדים רוצים בהם? איך הלוחות המחיקים עוזרים לילדים לצאת מהמסכים, לארגן סביבת למידה ואפילו ככלי להתמודד עם קשיי קשב וריכוז? אילו לוחות מחיקים מגנטיים מתאימים לחדרי ילדים? איך לוח מגנטי מחיק בצורת ענן ובועה פורץ את גבולות היצירתיות של ילדים ומבוגרים?


החזרה לבית הספר זו הזדמנות נהדרת להתחדש, לעשות סדר, לעצב את חדר הילדים ולהתכונן לשנת הלימודים. בדרך כלל הילדים רוצים חדר מגניב ומעוצב, וההורים רוצים חדר מסודר ומותאם ללימודים. שתי המטרות האלו מנוגדות לכאורה, איך מבחר הלוחות המחיקים משלבים ביניהן. הלוחות המחיקים המגנטיים - משדרגים את העיצוב של חדר הילדים ומשפרים את סביבת הלמידה של הילדים.


שילוב מושלם של שימושיות ועיצוב בחדר הילדים

הלוחות המחיקים המגנטיים הלבנים והצבעוניים בגדלים השונים, מוסיפים לעיצוב הפנים של חדר הילדים, של המטבח ושל חללי הבית. הלוחות המחיקים מזכוכית משלבים עיצוב במראה מרהיב יחד עם פונקציונאליות ושימושיות. הלוחות מאפשרים לכתוב, למחוק, למגנט ולשרבט. הלוחות המחיקים מאז ימי הלוח והגיר תורמים גם ללמידה.



איך הלוח המחיק המודרני עוזר ללמידה בכיתה ובחדר הילדים?

הלוח הכהה והגיר ידועים ככלי חובה ללמידה בכל בית ספר כבר עשרות שנים. הלוחות המחיקים מהזכוכית מאפשרים לעשות את השינוי, ולהכניס את הלוח המסורתי מהכיתה לחדר הילדים המודרני. 5 סיבות מצויינות איך הלוח המחיק עוזר לילדים ללמוד, להתארגן, לתכנן, לזכור וליצור גם בבית.


#1 פריט מעוצב ושימושי בחדר הילדים

הלוחות המחיקים שמתאימים לחדרי ילדים הם לוחות קטנים יחסית, בעיצוב מודרני ובשלל צבעים כמו: ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור, שקוף, כמובן לבן ואפילו שחור.



#2 כלי שמתאים לילדים קטנים ולגדולים

  • הילדים הצעירים נהנים מהחיקוי של מורה ותלמידים. הם מוסיפים ללוח גם ציורים וממגנטים תמונות שעוזרים לילדים לפתח זהות וביטוי אישי.

  • עוזר לצאת מהמסכים ומעודד לשחק עם חברים. הילדים חוזרים למשחקים הפשוטים, לשרבט ובכלל להמציא רעיונות יצירתיים.

  • הלוח גדל עם הילדים ומותאם לצרכים שלהם. ילדים צעירים משתמשים בלוח גם לציורים, וכשהילדים גדלים אותו לוח משמש גם למערכת שעות בתיכון, ללמידה בבגרויות ולהתכונן למבחנים לאוניברסיטה.



#3 הלוח המחיק עוזר לילדים ללמוד, לזכור ולהתארגן

לוח מחיק מזכוכית ולוח מגנטי עוזרים לארגן את סביבת הלמידה של הילדים, לתכנן את המשימות היומיות והשבועיות ובכלל ליצור סדר וארגון בין המטלות בבית ספר, בבית, בחוגים ועם החברים.

הלוח משמש ככלי עזר לפיתוח אסטרטגיות למידה, לעודד את תחושת המסוגלות, לפתח תחושת אחריות ושליטה ואפילו להינות מזה. גלו 6 טיפים איך לוח מחיק עוזר לילדים (וגם למבוגרים) לזכור, לתכנן ולהתארגן.


#4 הלוח המחיק בצורות מעודד יצירתיות, הפריה הדדית ושיתוף

בכל משרד, חדר ישיבות וחדר צוות מותקן לוח מחיק שמעודד יצירתיות, הפריה הדדית, שיתוף פעולה ולמידה. הלוח המחיק שעושה את העבודה במשרד, מתאים גם לחדר הילדים. על הלוח המחיק מתפתחת חווית למידה אישית ושיתופית חדשה ויצירתית. בלוח מחיק מגנטי בצורת ענן לבן או צבעוני או בועה בצבע לבן במבחר צבעים הילדים יכולים לפרוץ את גבולות הדמיון והיציריות. גלו 4 יתרונות שיש רק בלוח המחיק ואין בנייר או במסך.




#5 הלוח המחיק משמש ככלי עזר לילדים עם הפרעות קשב וריכוז

ישנם כמה כלים שעוזרים לילדים (וגם למבוגרים) להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז (ADHD ADD), הלוח המחיק בינהם.

  • הלוח המחיק עוזר לילדים לשפר את המיומנויות הניהוליות שהן חלק מהקשיים שמאפיינים הפרעות קשב וריכוז. הלוח המחיק השבועי והחודשי עוזרים לילדים לארגן את הזמן.

  • כלי עזר ללמידה חוויתית ומסקרנת. אותו לוח שבכיתה כל כך משעמם ומאיים על ילדים עם קשיי קשב וריכוז, דווקא בבית משמש כאמצעי ללמידה פעילה וחוויתית.

  • הלוח המחיק אפילו יכול לשפר את המוטיבציה ותחושת ההישג של ילדים עם קשיי קשב וריכוז. אותן תחושות כמו: הנאה, הנעה והצלחה, מאוד חסרות אצל אותם ילדים עם קשיי קשב וריכוז.

  • הלוח המחיק עוזר לארגן את סביבת הלמידה וקצת מפחית הסחות דעת. זו אחת הסיבות שבאבחון קשיי קשב וריכוז רופאי ילדים ממליצים על לוח מחיק ככלי עזר. גלו 3 המלצות של רופאי הילדים לארגון סביבת הלמידה.



אילו לוחות מחיקים ומגנטיים מתאימים לחדרי ילדים?

כל לוח מחיק ומגנטי וגם לוחות שעם (לנעיצה) מתאים לחדר ילדים. ההבדל, שבדרך כלל הלוחות שמתאימים לחדרי ישיבות הם גדולים יותר, לעומת הלוחות שמתאימים לחדרי ילדים שהם קטנים יותר. הכי חשוב להתאים את מידות הלוח לגודל החלל בחדר ולצרכים של "הלקוחות הביתיים הקטנים והגדולים".


הלוחות המחיקים והמגנטיים שמתאימים לחדרי ילדים

#1 סדרת הלוחות הצבעוניים

לוחות מחיקים קטנים צבעוניים מעוצבים ואיכותיים "Bclear Mini" (60/60ס"מ, 40/60 ס"מ) בשלל צבעים: ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור, שקוף וכמובן לבן. יש גם לוחות צבעוניים גדולים יותר (80/130ס"מ).



#2 סדרת הלוחות המשולבים

לוחות משולבים הם לוחות מחיקים מעוצבים ואיכותיים שמאפשרים גם לנעוץ (על לוח שעם או לוח אקוסטי) בנוסף ליכולת המחיקה והמגנוט. הלוחות המשולבים הם כמו עבודה היברידית (בבית ובמשרד). כבר לא צריך לבחור "זה או זה", אלא פשוט אפשר לשלב גם מגנט ומחיקה וגם נעיצה.



#3 סדרת הלוחות הניידים לשולחן

הייחוד של הלוחות השולחניים שהם ללא התקנה ותליה על הקיר, אלא מונחים על שולחן העבודה או זזיים לחלל הלמידה. הלוחות השולחניים משקפים גישה חדשה שמשלבת עיצוב, פונקציונאליות ודינאמיות. לא מתקינים את הלוחות, ולכן אפשר להעביר אותם ממקום למקום בהתאם לצורך.


אפשר לארגן בו את כל מה שצריך ללמידה. לא צריך לחפש איפה הציוד המשרדי, אפשר לסדר הכול בתאים של הקלמר הנייד. כל הציוד שצריך ללמידה יכול ללכת לסלון או לכל חדר שהילדים מכינים בו שיעורי בית וכמובן להינות ממשטח מחיק שיכול להשתלב עם המחברות והספרים.



לוח מחיק ומגנטי ש"עומד ושוכב" כולל את כל היתרונות של לוח מגנטי מחיק ומאפשר גם ניידות מלאה. אפשר לקחת אותו לכל חדר בבית ואפילו להכניס לתיק יחד עם הטבלת או המחשב הנייד וללמוד או לעבוד בחוץ או בבית קפה.



מתאים במקרה שרוצים לחלק א שולחן העבודה בין הילדים או בינם לבין ההורים שעובדים מהבית. הלוח המחיק יחסית גדול ומספק משטח למגנט, לכתיבה ולמחיקה. בין שני ילדים ושכל צד ייהנה מהיכולת לכתוב, למחוק ולמגנט. כך כולם נהנים מאותו שולחן גדול, שכאילו מופרד במחיצה.



#4 סדרת לוחות התכנון

לוחות מחיקים מגנטיים לתכנון חודשי או שבועי עוזרים לילדים (ולמבוגרים) לארגן את הזמן ולתכנן את כל המטלות בבית הספר, בחוגים ובבית. הצגת המשימות כמערכת שעות ויזואלית ומעוצבת מעודדת את הילדים לפתח מיומניות של ארגון ותכנון. ילדים רבים מצלמים את לוח התכנון ומשתמשים בו כעוד כלי עזר לתכנון יומי, שבועי וחודשי.



052-4399925

לקטלוג הלוחות Bclear

 

173 צפיות
bottom of page