top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח זכוכית מחיק צבעוני


לוח מחיק צבעוני עשוי להיות, ככל שמדובר במוצר איכותי, שילוב מדויק בין עיצוב לשימושיות. מצד אחד, זהו לוח מחיק המשמש כאביזר פונקציונאלי, ומצד שני, פריט בעל מראה אלגנטי הזורם עם כל שפה עיצובית.

לא בכדי זהו טרנד שאנו נפגשים עמו יותר ויותר. גם בעולם העסקי שבו הדינמיקה העיצובית פרצה מזמן את הגבולות הסטנדרטיים, וגם במרחבים נוספים כמו בתים פרטיים, מוסדות לימוד, גני ילדים ועוד.

כשאנחנו מדברים על לוח מחיק צבעוני, אי אפשר לעשות זאת מבלי להתייחס לאחד מהמוצרים העדכניים בתחום – לוח מחיק מזכוכית. כן, קראתם נכון. לא עוד לוחות מחיקים פשוטים, אשר מבוססים על פורמייקה דקה בעלת מרקם גס וערפילי, אלא לוח מחיק יוקרתי העשוי מזכוכית מחוסמת ובטיחותית.

הכניסה של הלוחות המחיקים מזכוכית לשוק הביאה לתנופה אדירה בעניין פלטת הצבעים שבה הם משווקים. חברות מובילות בתחום, כמו למשל חברת בי-קליר (www.bclear.co.il), לקחו את העניין הזה כמה וכמה צעדים קדימה.


לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים ומגנטיים Bclear

הטכנולוגיה נכנסת למשרד/לבית

צביעת זכוכית, כשהיא נעשית בטכנולוגיה מתקדמת, מביאה לכדי מוצר בעל נראות מבריקה, חלקה, מרשימה ונקייה. בפרט אם הלוח המחיק עשוי מזכוכית אקסטרה-קליר שאיננה מכילה ריכוזי עופרת בחומר הגלם.

לוח זכוכית מחיק צבעוני זמין לצרכן בגימור מבריק ויוקרתי. כשהלוח נצבע בלבן, הלבן המתקבל הוא שלגי ובוהק (לא מט). כך גם כאשר הוא נצבע בצבעים אחרים, וכיום בולטים בשוק לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים בגוונים של ורוד, תכלת, ירוק-אפור ושחור.

מכיוון שזכוכית הינה חומר גלם שלא סופח כתמי דיו, לוח זכוכית מחיק צבעוני שומר על המראה המהודר לתקופה ארוכה. בניגוד ללוחות מחיקים פשוטים, הוא לא משמר את כתמי הדיו גם במתח שימוש רב (ואף גבוה במיוחד).

הצרכן נהנה אפוא לאורך זמן רב מלוח מחיק צבעוני ובלתי שגרתי, בעל מראה נהדר וגימור יוקרתי. לא בכדי, אגב, החברות המובילות שמשווקות בישראל לוחות מחיקים צבעוניים מזכוכית, מצמידות למוצריהן אחריות של כ-10 שנים.

לוחות זכוכית מחיקים איכותיים הם כמעט תמיד לוחות מחיקים מגנטיים. בחברות המובילות, כמו בי-קליר, כל הלוחות הצבעוניים הם מגנטיים (ללא יוצא מן הכלל). כאשר הלוח המחיק הוא גם לוח מגנטי, אפשרויות השימוש בו מתרחבות משמעותית. אם תרצו, לוח מחיק רב-תכליתי.

אופציות נוספות – לוחות שחורים ושקופים

לצד האופציה הצבעונית, ישנן גם אפשריות עיצוביות נוספות הזוכות להתעניינות רבה. ניתן לציין בעניין זה לדוגמה את הלוח המחיק השחור. לוח זכוכית מחיק המגיע בגוון שחור עמוק, אשר השימוש בו נעשה על ידי טושים צבעוניים זוהרים. בנוסף ישנם לוחות מחיקים מזכוכית שהם שקופים לחלוטין (בגימור "קפוא", Frost).

התקנות מרחפות ונסתרות

לוחות מחיקים מזכוכית, צבעוניים ולבנים כאחד, יכולים להיות מותקנים עם אלמנטים נסתרים, והתוצאה המתקבלת היא של לוח מחיק מרחף. יש שהלוחות המרחפים מותקנים ללא כל אביזר נראה לעין האוחז בהם, ויש שהם נצמדים לקיר באמצעות ספייסרים אלגנטיים המותקנים בפינותיהם.

השילוב בין התקנה מרחפת לגימור צבעוני ומרהיב, הופך את הלוחות המחיקים הללו לפריטים עיצוביים מרשימים. הוסיפו לכך פונקציונאליות נהדרת – ללא כתמי דיו כלל – והרי לפניכם מתכון מנצח.

הקטלוגים המציעים לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים מאפשרים בחירה עשירה של גדלים. ישנם לוחות קטנים ואלגנטיים, מלבניים בגדלים של 40/60 ס"מ או ריבועיים בגדלים של 60/60 ס"מ, וישנם גם לוחות גדולים יותר, בעלי שטח פנים של 80/130 ס"מ. לוחות מחיקים שחורים מזכוכית משווקים בגודל בינוני (60/90 ס"מ) או גדול (90/120 ס"מ). הלוחות המחיקים הלבנים זמינים בשלל גדלים, החל מלוחות "רגילים" בגודל של כ-60/90 ס"מ, וכלה בלוחות גדולים במיוחד של כ-100/200 ס"מ.


לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים ומגנטיים Bclear

לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים – שימושים אופציונאליים

בימים בהם עיצוב וסגנון הם נחלתם של לוחות מחיקים מזכוכית, וכפועל יוצא מכך ניתן גם לרכוש לוחות מחיקים צבעוניים, הפריטים האלגנטיים הללו מספקים מענה ליישומים שונים.

במרחב המשרדי/העסקי, לוח מחיק צבעוני יכול לשמש למגוון חללים כתלות בשפה העיצובית המקיפה את הלוח. אין זה מפתיע שאלו לוחות פופולריים מאד בקרב עסקים המחפשים עיצוב חדשני כמו חברות היי-טק, משרדי שיווק ופרסום, חברות סטארט-אפ, מסעדות, בתי מלון, מוסדות לימוד, גני ילדים, מתנ"סים, משרדי מכירות ועוד.

כמובן שהלוחות יכולים גם להתאים לחברות בענפים מסורתיים, ובפרט כאשר יותר ויותר עסקים מוצאים לנכון להשקיע בעיצוב.

יישום נפוץ נוסף של הלוחות המחיקים הצבעוניים אנו מוצאים בקרב לקוחות פרטיים. למשל, עיצוב חדרי ילדים עם לוח מחיק צבעוני או עיצוב מטבחים הכולל גם לוח מחיק. לוחות מחיקים צבעוניים מאפשרים להביא את היתרונות הרבים של הלוח המחיק למרחב הביתי, ובזכות הצבעוניות העליזה הם אינם הופכים את הבית למשרד.


לוחות זכוכית מחיקים צבעוניים ומגנטיים Bclear

71 צפיות
bottom of page