top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

איך הלוחות המחיקים להקרנה פורצים את גבולות הרב תכליתיות והאפקטיביות בחדר הישיבות?

בביקליר (Bclear) לא מפסיקים לחדש! לסטנדרט הגבוהה של לוחות הזכוכית האיכותיים בחדר הישיבות נוספה עוד פונקציונאליות, מהפכנית (תקראו, לא הגזמנו). מעתה הלוחות הקבועים לקיר בחדר הישיבות לא רק מעוצבים, מאפשרי מחיקות מלאה ללא סימנים ומגנוט של רעיונות ופתקים. עכשיו אפשר גם להקרין מצגות, סרטונים ופגישות זום ישירות ללוח. בואו תגלו איך התוספת בתכונות הלוח יוצרת שינוי ביכולות, באפקטיביות ובחוויה בכל פגישה, הדרכה וישיבה?


לוח מחיק מעוצב ומגנטי לחדר ישיבות מתאים להקרנה במקרן
לוח מחיק מעוצב ומגנטי לחדר ישיבות מתאים להקרנה

האבולוציה ביכולות של הלוחות המחיקים לא עוצרת, אלא מתחדשת טכנולוגית

ללוח המגנטי מזכוכית כבר מזמן יש יותר יכולות מאשר ללוח וגיר המסורתי. אין ספק, שהלוח המחיק מזכוכית משקף התפתחות אבולוציונית של המוצר.

  • הלוחות המחיקים מהדור החדש מיוצרים מזכוכית, ולכן לא נשארים כתמים וסימני מחיקה לעשרות שנים. תוכלו לכתוב ולמחוק שוב ושוב ולוח הזכוכית יישאר בוהק ונקי כמו חדש. יתרון זה קשור לאיכות של הזכוכית, שלא סופחת דיו וסימני צבע.

  • יכולת המגנוט גם מרחיבה את אפשרויות השימוש בלוח. תוכלו כמובן למגנט פתקים, תרשימים ותמונות. הלוח המחיק מיוצר עם לוח מתכת בכל שטחו, כך תהנו ממגנט חזק בכל מקום בלוח.

  • הלוח המחיק מזכוכית גם בעל מראה מעוצב ויוקרתי. הלוחות המחיקים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ומזכוכית אקסטרה-קליר (Extra Clear), וכך שומרים על מראה עדכני שלא נשחק. העיצוב המרהיב שלא הלוחות משדרג את חדר הישיבות.

היום, תכונות נהדרות אלו לעיתים כבר לא מספיקות לאתגרים החדשים בעולם העבודה. הלקוחות שלנו ביקשו גם להקרין מצגות וסרטונים ללוח המחיק המגנטי והמעוצב שבחדר הישיבות.

הלוח המחיק Projection Board משלב מחיקות מלאה, מגנט חזק ועיצוב טרנדי יחד עם היכולת הנחוצה – הקרנה ללוח.


הטכנולוגיה המבריקה של לוח Projection Board מונעת את הברק

לוח זכוכית הוא מבריק מטבעו, אך הלוח המחיק מסוג ,Projection Board מיוצר בטכנולוגיה מיוחדת, שמונעת את הברק של הזכוכית וצבעו לבן מאט.

בתהליך ייצור חדשני הזכוכית עוברת תהליך להוצאת הברק וההשתקפות ולהגברת הניגודיות. כך תתקבל תמונה ברורה ונקיה בהקרנה ובצילום. Projection Board אידאלי לשימוש עם מקרנים.


האקס פקטור של הלוח המחיק – יכולת ההקרנה ללוח משנה את התמונה

האפשרות להקרין סרטונים, מצגות ופגישות זום ישירות ללוח פותחת אופקים חדשים בחדר הישיבות. עכשיו אפשר לנצל טוב יותר את הפגישות, הישבות וההדרכות ולהשתמש בעוד ערוצי תקשורת. בסביבת העובדה טכנולוגית, וירטואלית ומועצת, היכולת להעביר מסרים מהר בין המשתתפים, היא קריטית.

דמיינו לכם ישיבה שבה המשתתפים מתכננים תהליכים, מקבלים החלטות , יוצרים שיעור מוחות משתפים פעולה בצורה פורה ורב-ערוצית - כותבים, מוחקים מקרינים את הסרטון, עוצרים, משרבטים על התמונה, מצלמים לניידים, משתפים, מתעדים את הרעיונות וממשיכים להקרין.

בעידן של עבודה היברידית, מהבית ומהמשרד נדרשים כלים חכמים ומהירים שיאפשרו שיתוף פעולה ובביטוי מהיר.


תחשבו על סרטון או על מצגת שתרצו להגיב און ליין. פשוט תשתפו בזום ותקרינו ללוח המחיק. בעת הצורך תוכלו בקלילות לעצור, לשרבט, להוסיף תובנות ולשתף עם המשתתפים: עובדים, מנהלים, לקוחות ואולי גם ספקים.

הלוח המחיק מזכוכית Projection Board הוא רעיון מבריק, אך הוא עצמו לא מבריק. כך אפשר להשתמש בו כמשטח לכתיבה, למחיקה, למגנט ועכשיו גם להקרין ולצלם.


לוח מחיק מגנטי מזכוכית, מתאים להקרנה של סרטים ומצגות
לוח מחיק מגנטי מזכוכית לחדר ישיבות, להקרנה של סרטים ומצגות

הפרטים הקטנים של הלוח החכם והרב שימושי להקרנה בחדר ישיבות

צבע: הלוח בצבע לבן סאטן בגימור מט (לא מבריק) שמאפשר הקרנה.

מידות: לוח מחיק בגודל 200\100, מראה נקי ללא מסגרת.

התקנה: הלוח מותקן לרוחב בהתקנה נסתרת, צפה.

סוג הזכוכית: זכוכית מחוסמת, שהיא בטיחותית יותר. זכוכית אקסטרה-קליר (Extra Clear) בגימור מט שאינה מבריקה ומתאימה להקרנה.

יכולות: מחיקה מלאה ללא סימנים, מגנט חזק בכל שטח הלקוח, הקרנה ממקרן



>> לקטלוג הלוחות Bclear

 

84 צפיות
bottom of page