top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

עיצוב חדר ישיבות עם לוח מחיק מזכוכית


חדר הישיבות הוא הלב הפועם של העסק. כאן נסגרות העסקאות, כאן נערכות הישיבות הקריטיות, וכאן מתכנסים בכירי החברה ונציגים מבחוץ. אין פלא שבכל הנוגע לעיצוב פנים עסקי ומסחרי, קיימת קטגוריה נפרדת לגבי עיצוב חדרי ישיבות. בחברות מסוימות, פרט לחדרי הבכירים ביותר, חדר הישיבות הוא החלל המעוצב היחיד.

עיצוב חדר ישיבות הוא תורה לכשעצמה מבחינת ריהוט משרדי יוקרתי ומבחינת שפה עיצובית בחלל (תמונות, תאורה, תקרות, אביזרי נוי ועוד). כמו כן, בכל עיצוב חדר ישיבות קיימת חשיבות גדולה לפרקטיקה. כלומר, לאופן שבו האלמנטים העיצוביים משרתים את הצרכים ברמה הפונקציונאלית. הטרנדים הידועים לעניין זה כוללים שקעי חשמל נסתרים, תאורה חכמה, מסכים שטוחים, מערכות שמע מתקדמות עם רמקולים מוסלקים ועוד.

בין שלל הפריטים המאפיינים עיצוב פנים לחדר ישיבות, אי אפשר שלא להתייחס לשדרוג בעולם הלוחות המחיקים. בחירת לוח מחיק לחדר ישיבות איננה מתייחסת רק לפרמטרים שימושיים אלא נעשית גם מתוך חשיבה על נראות. מדובר על לוחות מחיקים יוקרתיים, לוחות מחיקים גדולים (ולוחות מחיקים ענקיים), לוחות מחיקים מזכוכית, לוחות מחיקים מרחפים (התקנה נסתרת), לוחות מחיקים ללא מסגרת ועוד. הטרנד כולל גם לוחות מחיקים שאינם בהכרח לבנים כגון לוחות מחיקים צבעוניים, לוחות מחיקים שקופים ואף לוחות מחיקים שחורים בעלי גוון עמוק ואלגנטי.

כל היתרונות בידיכם

לוח מחיק מזכוכית מתאים לחדר ישיבות כמו קפסולה ייעודית למכונת קפה מתקדמת. ראשית, מדובר בלוח מחיק שנראה פשוט נהדר. שלא כמו הלוחות המחיקים הרגילים אשר מוכרים לכולנו, ואשר עשויים מציפוי חלבי של פורמייקה המולבשת על עץ לבוד, לוח מחיק מזכוכית הוא לוח מחיק צח כשלג.

המראה הלבן של הלוח, כאשר מדובר על לוחות מחיקים איכותיים העשויים מזכוכית Extra Clear (ללא עופרת), הוא נקי, שלגי ומבריק (לא מט). בעיצוב חדרי ישיבות יוקרתיים, התקנת לוח מחיק מזכוכית תעשה לרוב בסגנון "מרחף". כלומר, ללא מסגרת ולעתים אף ללא ספייסרים בשולי הלוח.


חדר ישיבות מעוצב עם לוח מחיק מזכוכית בצבע שחור
לוח מחיק מזכוכית - כלי עבודה בחדר ישיבות

היות וחדרי ישיבות נבחרים בחללים גדולים ואמורים לשמש מספר רב של משתתפים, לוח מחיק מעוצב זמין גם במידות גדולות. עכשיו, דמיינו לעצמכם חדר ישיבות מעוצב לתפארת, עם לוח מחיק גדול ממדים העשוי מזכוכית מבריקה וצחה כשלג, אשר תלוי על הקיר המרכזי בהתקנה נסתרת ו"מרחפת". את התוצאה אפשר להגדיר בשתי מילים – "מעורר השראה".

אנחנו אמנם לא יכולים להבטיח שהלוח המחיק ישפר את התפוקה של העסק, אבל אנחנו בהחלט יכולים להתחייב על כך שיהיה קשה (עד בלתי אפשרי) להסיר ממנו את המבט. בקיצור, אם אתם רוצים למקד את המשתתפים, עיצוב חדר ישיבות עם לוח מחיק מזכוכית הוא פתרון נהדר.

פונקציונאליות לצד דקורטיביות

לצד היתרונות הדקורטיביים שבעיצוב חדר ישיבות עם לוח מחיק מזכוכית, יש לבחירה לא מעט יתרונות פונקציונאליים. דבר ראשון, זכוכית, בניגוד לפורמייקה, לא סופחת את הצבע ולא מכילה אותו. מה זה אומר? זה אומר שהלוח שומר על המראה הלבן והנקי למשך שנים. ניתן למצוא בשוק גם לוחות מחיקים עם אחריות ל-10 שנים, כדוגמת הלוחות שלנו בקטלוג Bclear. לוח מחיק מזכוכית זמין לשימוש עם כל טוש מחיק. השתמשתם בטעות בצבעים "לא ייעודיים"? אל דאגה, ניתן להסירם בקלות על ידי חומר ניקוי המצוי בכל חנות לכלי בית.

עיצוב חדר ישיבות עם לוח מחיק מזכוכית מעניק לכם ביטחון מלא. במידה שתבחרו בלוחות איכותיים העשויים מזכוכית מחוסמת (כמו הלוחות המחיקים מזכוכית שמשווקים על ידי Bclear), תהיו רגועים שהלוח לא יתנפץ לרסיסים אם ייפול על הקרקע (מה שסביר להניח שגם לא יקרה). זכוכית מחוסמת רק נסדקת בשבר, וגם זאת רק אם המכה היא "רצינית".

העבור לשאלת השאלות, כמה עולה לוח מחיק מזכוכית. התשובה טמונה בסוג הלוח שאתם בוחרים כאשר המחירים משתנים כפונקציה של גודל והתקנה. כך או כך חשוב להבין שמכיוון שמדובר במוצר טרנדי, אפשר לרכוש כיום לוחות מחיקים מזכוכית במחירים אטרקטיביים (כולל התקנה ואחריות). דהיינו, היתרונות של חדר ישיבות מעוצב אינם עוד נחלתם של עסקים עתירי ממון בלבד, ויכולים להתאים מבחינה תקציבית גם לעסקים קטנים ובינוניים (ואפילו לעסקים חדשים בתחילת דרכם).

>> לקטלוג הלוחות Bclear

 
125 צפיות
bottom of page