top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

מעצבים נכון עם לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear


המודרניזציה הביאה עמה ריבוי תפקידים לאדם אחד, כולנו multitasking והעובד נדרש לפתח רעיונות, לפתור בעיות, להתנהל בצוות ובאופן עצמאי, בנוסף לאיסוף ידע משותף שישמש לקבלת החלטות רציונליות.

לשם כך מקום העבודה צריך להיות מותאם לריבוי המשימות, וביצוע שלהן תוך זמן קצר. בין אם מדובר בסיעור מוחות, או הנחיה קבוצתית, על התנאים הסביבתיים להיות כאלו שיתאימו לביצוע המשימות השונות, ולעיבוד נתונים בצורה היעילה ביותר.

חלוקה של שטח המשרד בו אנו מבלים ימים כלילות, בהשקעה של פרויקטים כאלו ואחרים גורמים לניצול זמן וחלל מקסימלית (בתכנון נכון). רכישת כלים לנשיאת פרי רעיוני הכרחיים לצמיחה.

להמחשה, בחלל בו ישנה תחלופת משמרות ושימוש ב"שולחן חם" (עמדת עבודה הפעילה בזמנים שונים ע"י עובדים שונים), רכישת לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear תייעל ותמקסם את סביבת העבודה במתן גישה קלה ומהירה לידע, העברתו וארגונו על גבי הלוח.

עם לוח זכוכית יוקרתי מבית Bclear תוכל לקיים הרצאה בכל חדר, ותרשים את לקוחותיך. תוכל ליצור בקלות חלל עבודה פורה לסיעור מוחות עם הקולגות שלך.


לוח זכוכית מחיק מגנטי עם התקנה נסתרת לחדר ישיבות, להדרכה, להרצאה  Bclear
לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear -הפיתרון לחדר ישיבות, להדרכה ולהרצאה

לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear מושלם לארגון משימות מרובות, ואבזור חלל העבודה בצורה עכשווית. הלוח מעניק מארז פונקציונאלי שמאגד שני משטחי עבודה (לוח מודעות ולוח כתיבה) למשטח אחד, בעל עיצוב אסתטי ונקי.

תושבת נסתרת בגב הלוח, יחד עם רכיבי התקנה נסתרים, מצליחים למקסם את נראות הלוח על גבי הקיר, ומעניקים ללוח הזכוכית מראה "צף" ונקי על גבי המשטח. בהמשך לכך, משטח הזכוכית הינו מחוסם ולפיכך לא יוכתם או יישרט משימוש מתמשך בו לאורך השנים, בעודו מספק לנו המשתמשים, חווית מחיקה בלתי מתפשרת.

חשוב לדעת כי ישנו קשר בין עיצוב פנים לתוצר ארגוני מוגמר. ישנו קשר גם בין תחושת הזדהות עם חלל העבודה לבין פרודוקטיביות בעבודה. לצורך העניין, נאמר שברצוננו לקדם מעמדו של עובד מסוים בחברה היררכית, ולהעניק הרגשה שצרכיו ומעמדו נלקחים בחשבון בכל עת. נוכל לעצב את חלל העבודה האישי שלו ושגרת יומו עם לוח זכוכית צבעוני המתאים לאופיו וצרכיו, ולייצר תחושת הזדהות ופרודוקטיביות גבוהה יותר.

חזות אלגנטית ונקייה של לוח הזכוכית מהווה כלי עיצובי מדהים ופרקטי בסביבה מודרנית וחדשנית. נעים לכתוב על גבי הלוח וקל מאוד לנקותו ללא השארת סימני כתיבה או שריטות. מאפייני הלוח כוללים משטח חלק, אלגנטי ונעים לכתיבה. איכות מגנטית כבירה, עיצוב עכשווי חסר מסגרת, אנטי קורוזיה, אינו נשרט ומספק חווית מחיקה בלתי מתפשרת. בשימוש בסופר מגנט Bclear ניתן לערום עד 10 דפי A4 על גבי הלוח.

בארגונים המשתמשים בopen space (במטרה לצמצם תחושות היררכיות) מעצבים את חלל העבודה המשותף ללא קשר למעמד העובד בחברה. העיצוב יהיה כזה שיעודד תקשורת בין דרגים שונים בעבודה, יתמוך בעבודת צוות, ויעודד שיחות חולין בין מחלקות שונות. מתן כלי פשטני ויעיל כמו לוח זכוכית מחיק ואלגנטי, יעניק שטח שיתופי רעיוני, ויקשר בין חלקי הפאזל השונים.

הודות לגלובליזציה, הבדלים פשוטים בחברות עסקיות וארגונים התמזגו, ואנו עדים לכך שלוחות זכוכית מחיקים מגנטיים הנרכשים בארגונים לאומיים גדולים, מתאימים גם לקטנים וצעירים מהם. ואלו הנרכשים במעלה ניו יורק, מתאימים לפאתי באר שבע או צפון תל אביב ולא בכדי. מוחות גדולים חושבים זהה.

>> לקטלוג הלוחות Bclear


 


5 צפיות
bottom of page