top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח מחיק מזכוכית - יתרונות שחייבים להכיר


לוח מחיק הוא מהאביזרים החשובים בכל משרד או עסק. פריט חובה המשמש אותנו מדי יום למגוון יישומים כגון תזכורות, ישיבות פנים-ארגוניות, הצגת מסרים מול גורמים חיצוניים וכדומה. בנוסף ובמקביל, אנו רואים בשנים האחרונות עלייה בביקוש ללוחות מחיקים איכותיים ומעוצבים.

הבחירה בלוח מחיק הופכת למורכבת, בעיקר תודות למניפת האפשרויות הזמינות בשוק. אם בעבר רכישת לוח מחיק הייתה נעשית מתוך קטלוג רזה ומצומצם, כיום המניפה רחבה בהרבה.

בין היתר אנו נחשפים למוצרים מרשימים הזמינים גם במחירים אטרקטיביים כגון לוחות מחיקים מזכוכית, לוחות מחיקים גדולים, לוחות מחיקים מעוצבים, לוחות מחיקים צבעוניים (כולל לוחות מחיקים שקופים או לוחות מחיקים שחורים) והרשימה נמשכת.

חומר הגלם ממנו עשוי הלוח נמצא במרכז הבחירה, ואחד הטרנדים הבולטים בתחום הוא לוח מחיק מזכוכית. תופעה שצוברת תאוצה ונוכחת ביותר ויותר משרדים, עסקים, כיתות לימוד, מפעלים, מוסדות ציבוריים ועוד. מה שהיה נגיש רק למעצבי פנים ובעלי אמצעים, חודר במהירות לקהלים שונים.


לוח מחיק מזכוכית לוח מגנטי מעוצב לחדר ישיבות ולעבודה מהבית
לוח מחיק מזכוכית - איכות שנשמרת לשנים

מה זה בעצם לוח מחיק מזכוכית?

שלא כמו לוחות מחיקים "רגילים", אשר מורכבים מעץ לבוד המצופה בפורמייקה דקיקה, לוח מחיק מזכוכית – כשמו כן הוא – עשוי כל כולו מזכוכית (פרט לאלמנטים כמו מסגרת עץ או אביזרי התקנה סמויים/גלויים). הלוח העשוי מזכוכית מקפל בחובו יתרונות רבים אשר הופכים אותו לשלם הגדול מסך חלקיו. הן ברמה הפונקציונאלית והן ברמה הדקורטיבית. כעת, על מנת לעשות מעט סדר בדברים, ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בולטים שכדאי להכיר אודות לוחות מחיקים מזכוכית.

גוון לבן למשך שנים

בראש ובראשונה, לוח מחיק מזכוכית שומר על הגוון הלבן הבוהק למשך שנים רבות, ללא "סימני עבר" או "כתמי דיו" המאפיינים לוחות רגילים לאחר תקופה קצרה. תכונה זו מתקבלת לאור ההבדל המהותי בין זכוכית לפורמייקה (חומר הגלם העיקרי בלוחות ה"רגילים"). לוחות מחיקים איכותיים מזכוכית מגיעים גם עם אחריות רבת שנים וישנם אף מותגים המציעים אחריות בת 10 שנים ללוח (כמו לוחות זכוכית מחיקים מבית מותג Bclear).

הזכוכית במותגים המובילים הינה זכוכית מחוסמת Extra Clear הנצבעת בצבע לבן בהליך חדשני. התוצאה המתקבלת היא של לוח מחיק מזכוכית המעניק גם מראה חדשני ומבריק (לא מט) וגם בטיחות מקסימלית. מדובר בעניין מהותי שכן לא כל לוח מחיק מזכוכית עשוי מזכוכית Extra Clear, וכאשר הלוח עשוי מזכוכית רגילה הוא מגיע בגימור מעט ירקרק (שמקורו בריכוזי עופרת בחומר).

מגוון גדלים ולא פחות חשוב מכך - מגוון צבעים

לוחות מחיקים מזכוכית זמינים במגוון גדלים. ישנם לוחות מחיקים ענקיים המתאימים לשימוש בחדרי ישיבות או כיתות לימוד וכן לוחות מחיקים מזכוכית למשרדים קטנים. בשוק ניתן למצוא אף לוחות מחיקים קטנים מזכוכית המתאימים לחללים מצומצמים, כולל לוחות מחיקים למגזר הפרטי (כמו לוח מחיק למטבח או לוח מחיק לחדר ילדים).

בנוסף, ובניגוד מוחלט ללוחות המחיקים ה"רגילים והסטנדרטיים", לוח מחיק מזכוכית זמין בפלטת צבעים רחבה. כשם שניתן לצבוע את הזכוכית בצבע לבן (בדרך כלל, לבן עמוק ו"שלגי" בזכוכית Extra Clear), הלוח יכול להיצבע גם בצבעים אחרים. לוחות מחיקים צבעוניים הינם פריט עיצובי מרהיב המתאים לחללים שונים - גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי. ישנם אף לוחות מחיקים שקופים וכן לוחות מחיקים שחורים (אשר הכתיבה עליהם נעשית בטושים מחיקים זוהרים).

מתאים לשימוש במגוון טושים/לורדים מחיקים

לוח מחיק מזכוכית נהנה מיתרון מהותי המבדיל אותו מכל הלוחות המחיקים האחרים, וזאת ביכולתו להתמודד עם כל טוש מחיק. הזכוכית, בניגוד לפורמייקה, איננה סופגת את הדיו, ועל כן כל טוש מחיק מתאים לעבודה עם לוח מחיק מזכוכית. יתרה מכך, גם אם כתבתם (בטעות, או שלא) בטושים שאינם מחיקים, הסרת הצבע תעשה בקלות על ידי חומר ניקיון.

מגנטי תמיד

לוחות מחיקים מזכוכית אשר מגיעים מבית מותג איכותי הינם מגנטים לחלוטין. תכונה זו מאפשרת לכם ליהנות מלוח רב פונקציונאלי להצגת המסרים, וכפועל יוצא מכך להפוך את הלוח לכלי עבודה יעיל ואפקטיבי.

עיצוב מעורר השראה

מעבר לכל התכונות הפונקציונליות שפורטו לעיל, לוח מחיק מזכוכית פשוט נראה נהדר (לא אחת הוא מקוטלג אף בתור לוח מחיק יוקרתי). הוא מציג נראות מעוררת השראה תודות למספר אלמנטים עיצוביים כגון גוון לבן-שלג הנותר בעוצמתו למשך שנים (ללא כתמי דיו או דהיית צבע), גימור מבריק (ולא מט), השתקפות עדינה, מגע נעים וחדשני, מניפת צבעים אופציונאלית (לבן, שקוף, צבעוני ושחור) וכן שלל טכניקות התקנה.

ניתן למצוא לוחות מחיקים מזכוכית בעלי מסגרת, לוחות מחיקים מרחפים בהתקנה נסתרת, לוחות המותקנים עם ספייסרים (התקנה קלאסית), לוחות מחיקים ניידים ועוד.



>> לקטלוג הלוחות Bclear

 
114 צפיות
bottom of page