top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח זכוכית מחיק למשרד - למה וכמה?


אין צורך להכביר במילים אודות החשיבות שיש להתקנת לוח מחיק במשרד. בין אם מדובר על משרד של עובדים בודדים (שמבקשים לעקוב אחר משימותיהם) ובין אם המשרד משרת גורם בכיר בחברה ומהווה מוקד עלייה לרגל עבור עובדים, לקוחות, שותפים, ספקים וכו'.

לאור העובדה שהשוק מציע מגוון לוחות מחיקים למשרדים, ונוכח מניפת האפשרויות העומדות בפתח, הבחירה בלוח המחיק איננה בנאלית ומהירה. נהפוך הוא. האופציות והיתרונות המקופלים בכל אחת מהן הופכים את ההחלטה לגבי הלוח הנכון למורכבת. בעיקר משום שלוחות מחיקים למשרד זמינים מחומרי גלם שונים, בגדלים שונים, בהתקנות שונות ואפילו בשלל צבעים.

לוח מחיק מזכוכית – הפתרון המושלם למשרד

אחד הסימנים הבולטים למהפכה בשוק הלוחות המחיקים הוא החדירה של לוחות מחיקים מזכוכית. כלומר, לוחות מחיקים העשויים מזכוכית ואשר מחליפים בעקביות (ובמהירות גוברת) את הלוחות הסטנדרטיים (העשויים משילוב של לבוד ופורמייקה חלבית). יותר ויותר עסקים בישראל ובעולם מכירים במעלותיו של לוח מחיק למשרד מזכוכית, ובוחרים בו בשל השילוב המדויק שהוא מציג בין פונקציונאליות לדקורטיביות.

יתרה מזו, לאור הביקוש הרב ללוחות מחיקים מזכוכית, הדגמים נגישים גם בתקציבים גמישים. כולל אפילו במחירים אטרקטיביים שהופכים את הלוח המחיק היוקרתי לאופציה ממשית עבור עסקים בגדלים שונים. רוצים לדעת עוד? בבקשה. להלן כמה מהיתרונות הבולטים של לוח מחיק למשרד מזכוכית.


לוח מחיק מזכוכית לוח מגנטי למשרד או לבית של המותג ביקליר
לוח מחיק מזכוכית למשרד או לבית

כל היתרונות בידיכם

לוח מחיק תופס חלק נכבד מהקיר ומשפיע מאד על השפה העיצובית בחלל. בעוד שלוחות מחיקים "רגילים" נוטים לצבור במהירות כתמי דיו, לוח מחיק מזכוכית שומר על מראה חלק ואלגנטי למשך שנים.

מותגים איכותיים של לוחות מחיקים מזכוכית (כמו Bclear) משווקים לוחות עם אחריות ל-10 שנים (ולא בכדי). זכוכית, שלא כמו פורמייקה, איננה סופגת או סופחת את הצבע. המחיקה נעשית בקלות ולא מותירה כל סימן מאחור. הלוח מתאים לטושים מחיקים מכל סוג. כמו כן, גם טושים שאינם מחיקים לא ישאירו כתמים אחריהם, וניתן לנקותם לחלוטין מהזכוכית עם חומרי ניקיון שזמינים בכל חנות למוצרי צריכה.

יתרון נוסף של לוחות מחיקים מזכוכית הוא הגוון הלבן הבוהק. בהתקנת לוח זכוכית מחיק למשרד, ניתן ליהנות מגימור בגוון לבן ומבריק. ממש כמו שלג צח. זאת בניגוד לגוון השמנת המוכר של הלוחות הרגילים שגימורם הוא בסגנון מט.

הסיבה לכך טמונה בתהליך הייצור. לוחות זכוכית איכותיים (כמו הלוחות המחיקים של Bclear), מיוצרים בתהליך חדשני מזכוכית Extra Clear מחוסמת הנצבעת בגוון לבן. הצבע הפנימי של הזכוכית נשמר למשך שנים ואיננו דוהה (אולם חשוב לציין שישנם סטנדרטים שונים של לוחות מחיקים למשרד מזכוכית ורק זכוכית Extra Clear שהינה נטולת עופרת לחלוטין מאפשרת הגעה לתוצאה זו). כמו כן, לוחות מחיקים מזכוכית יכולים להיות גם לוחות מחיקים צבעוניים וזמינים אף בתור לוחות מחיקים שקופים או לוחות מחיקים שחורים.

גדלים שונים וטכניקות התקנה מגוונות

הנראות של לוח הזכוכית המחיק משדרגת כל משרד, ואין זה משנה אם החלל הוא קטן ואינטימי או גדול ורחב היקף. לוחות מחיקים מזכוכית מגיעים בשלל גדלים בהתאם לצורך, ומותג Bclear משווק הן לוחות מחיקים קטנים למשרדים בגודל של 60 ס"מ על 90 ס"מ והן לוחות מחיקים גדולים המתפרשים על פני 100 ס"מ על 200 ס"מ.

לוח מחיק למשרד העשוי מזכוכית יכול להיות מותקן במגוון טכניקות. לצד ההתקנה המסורתית הנעשית באמצעות ספייסרים בצדי הלוח, ישנם גם לוחות מחיקים יוקרתיים העשויים מזכוכית ומותקנים בהתקנה נסתרת. בנוסף קיימים בשוק לוחות מחיקים ניידים מזכוכית המתאימים גם להולכה ממשרד למשרד וכן לשימוש מחוץ לעסק (מתקפלים ומאוחסנים בקלות).


>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר 052-4399925


 


123 צפיות
bottom of page