top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

רעיונות לעיצוב המשרד עם לוח מחיק

עולם העיצוב הדינמי הוא כבר ממזמן לא עוד מגמה חולפת. נראה שהוא נכנס היטב לזירת המשרדים ומציע מהפך שלם ההופך את חוויית העבודה במשרד להרבה, אבל הרבה יותר פרקטית. נתחיל בעיצובים המיוחדים שנותנים תחושה של בית, דרך שילוב חדרי משחקים ועד פרקטיות בעזרת לוח מחיק דקורטיבי התורם גם לעיצוב וגם לנוחות העובדים.

אם בעבר לוחות מחיקים היו סתם פריט מוסתר הדומה ללוחות המוכרים בכיתות לימוד, שהרי כיום הם דקורטיביים ויפים, ויש שיגידו שהם גונבים את ההצגה בחדרי ישיבות, בחדרי המשרדים ואפילו הם ניצבים בגאווה בכניסה למשרד כלוח מודעות מודרני. היופי של לוחות מחיקים מודרניים מתחיל בגימור הדקורטיבי שלהם, בסגנון תלייה מרחף, בצבעים פסטליים ושחורים ומסגרות עגולות שהופכות אותם ובצדק לפריט דקורטיבי המשדרג פלאים את החלל.


אז בואו נראה כיצד תוכלו לשדרג את המשרד עם לוח מחיק מעוצב


שילוב לוח מחיק זכוכית בעיצוב חדר הישיבות

זכוכית בעולם עיצוב משרדים נפוצה מאוד. יש לה מראה אקסקלוסיבי עם מלא סטייל המתכתב עם מגמות העיצוב הנחוצות למשרדים מפוארים. אם כך, לא פלא שאנו רואים יותר קירות זכוכית במקום קירום מסורתיים, יותר שולחנות זכוכית וכך גם לוח מחיק זכוכית המשתלב בסינרגיה מושלמת עם כל האלמנטים סביב העשויים מזכוכית.


לצבוע את הקיר שמאחורי הזכוכית

כדי לייצר שינוי מרענן, אנו ממליצים על צביעת הקיר שמאחורי לוח מחיק מזכוכית. תוכלו לצבוע את כל הקיר בצבע דומיננטי כמו אפור, כחול ים, טורקיז, צהוב וכו', ולתלות את לוח הזכוכית. אופציה נוספת היא לצבוע ריבוע מהקיר (זה שמאחורי הזכוכית) בגוון מיוחד ופשוט ליצור מסגרת דקורטיבית שתגרום ללוח המחיק לצוף באלגנטיות על הקיר.


שילוב של כמה לוחות מחיקים על קיר אחד

אופציה נוספת ומהממת לעיצוב המשרד באמצעות לוחות מחיקים, היא לשלב כמה לוחות זכוכית על קיר אחד וכך ליצור מראה דקורטיבי מהמם. תוכלו למצוא לוחות מחיקים במגוון צבעים מיוחדים, ממש בדומה לקולאז' של תמונות, רק שבמקום תמונות יופיעו לוחות צבעוניים מאוד פרקטיים ושימושיים לעובדי המשרד. כמובן שבין לבין אפשר גם לתלות תמונות של עובדי המשרד, והנה לכם הקיר הכי מיוחד במשרד.


לשדרג את המסדרון עם לוח מחיק

לעיתים מסדרון או הכניסה למשרד נראים מעט שוממים, אולי בגלל שבאופן טבעי אנחנו משקיעים מחשבה רבה על עיצוב המשרדים ופינת הישיבה, ומעט זונחים את המסדרון והכניסה. שילוב של לוחות מחיקים יכול בשניות לשדרג את החלל, וגם להפוך ללוח מודעות המאפשר להעביר מסרים לעובדים, לעדכן על סדנאות, הרצאות, ימי כיף, ברכה לחגים ובכלל כל שתרצו. כדי להשלים את העיצוב, הוסיפו עציץ גבוה ויפה לצד הלוח, והנה לכם פינה מיוחדת.




 

bottom of page