top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

עובדים מהבית? אלה 4 הפריטים שאתם חייבים למשרד הביתי

משבר הקורונה בהחלט טרף את הקלפים ושינה את תצורת העבודה שלנו. רבים עובדים מהבית, ובמיוחד עובדי הייטק, כספים, אנשי שירות ומקצועות שונים שאין צורך לפגוש קהל. מכיוון שלא מדובר במשהו זמני, עלינו ליצור משרד מפנק שיתן לנו הרגשה של יום עבודה, אך מצד שני יאפשר לנו להיות סופר פרודוקטיביים.


אז רגע לפני שאתם מארגנים פינת עבודה מושלמת לעבודה מהבית, אלה 4 הפריטים שאתם חייבים:


1. לוח מחיק שולחני עם תאי אחסון

מכירים את זה שיש לכם פתקים בכל מקום על השולחן העבודה? סתם השראות, משימות או הצעות מחיר? אז הכירו את לוח מחיק צבעוני עם תאי אחסון שאפשר לשים על השולחן, ממש ליד המקלדת. אבל לא מדובר בסתם לוח, אלא גם במעמד לטאבלט ותאי אחסון שנפתחים, והם ממש עושים סדר בשולחן העבודה. על הלוח תוכלו לכתוב כל שתרצו בסטייל וכך להימנע מעומס פתקים ויומנים.

הלוח השולחני מגיע עם זכוכית מחוסמת אקסטרה קליר (Extra Clear), העמידה בפני שריטות, אטומה למים ובגודל נוח - 45/20 ס"מ ופס לטלפון או לטאבלט באורך של 35 ס"מ. הלוח מגיע בשני צבעים לבחירה: לבן וסגול.


2. לוחות תכנון וארגון שמשפרים לכם את הפרודוקטיביות

עוד מוצר שיכול להיות פתרון מעולה למשרד ביתי הוא לוח השראה ותכנון המגיע מחולק לפי תכנון שבועי, חודשי או שנתי. הלוח צבעוני או לבן, מחיק, מגנטי ועשוי מזכוכית מחוסמת אקסטרה קליר עם אטימות מושלמת לנוזלים. הוא אינו מותיר סימנים בכלל ותוכלו לרשום עליו משימות, רעיונות להשראה, פגישות חשובות וכל שתרצו. את הלוח תוכלו לרכוש מחולק לפי שבועי או חודשי.

הלוח מגיע בתלייה נסתרת שצפה על הקיר באלגנטיות ובגודל 90/120 ס"מ.


3. לוח אקוסטי לנעיצה

כן, הרעש בבית לא תמיד עובד לטובתנו ולפעמים מוציא אותנו מריכוז, ולכן תמיד טוב שיש לוח אקוסטי שגם מבודד רעשים וגם מאפשר לנו לנעוץ עליו כל שנרצה. המראה שלו צף ואלגנטי והוא עשוי מחומר אקוסטי חזק שמפחית רעשים ומכיל גב עץ חזק ועמיד. אין ספק שהלוח יהיה מאוד שימושי ביום יום, ותוכלו לנעוץ עליו כל שתרצו ללא הותרת סימני נעיצה.

לוח אקוסטי לנעיצה של בי קליר מגיע בשני צבעים לבחירה: אפור וירוק ובשני גדלים לבחירה: גדלים: 60/90 ס"מ (לרוחב) ו- 90/120 ס"מ (לרוחב)


4. לוח זכוכית מחיק שולחני

אם עד היום כתבתם את רשימת ה To Do List על גבי דפים שהתפזרו על שולחן העבודה, אתם חייבים לוח זכוכית מחיק שולחני שיעשה לכם סדר. לוח מחיק שולחני של בי קליר עומד או שוכב בסטייל על השולחן, הוא מגיע עם זכוכית מחוסמת אקסטרה קליר (Extra Clear), עם אטימות מקסימלית לחדירת חומרים בעובי 4 מ"מ. מה שבטוח, לא תפסיקו לכתוב עליו.

הלוח מגיע עם טוויסט - תופסן נשלף להחזקת ניירות, מסמכים וטוש מחיק. מידות הלוח: 37/27 ס"מ.







 

31 צפיות
bottom of page