top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

מעצבים מחדש - שילוב לוחות מחיקים צבעוניים במשרד

עיצוב המשרד משפיע על התחושה שלנו, אפקטיביות העבודה והדינמיקה של העובדים. כן, קיימים אלפי מחקרים המוכיחים זאת, ומעניקים לנו גם טיפים לשילוב צבעים מסוימים במשרד, אלמנטים עיצוביים ואפילו אביזרים שונים מתורת הפאנג שווי. כל זה מסביר את העיצובים האדריכליים המרשימים והחשיבה על שילובי פריטים פרקטיים ושימושיים בחלל.

כשמדברים על פריטים פרקטים לעבודה יומיומית במשרד, אי אפשר להתעלם מלוחות מחיקים שהפכו לחלק מהנוף במשרדים, חללי עבודה משותפים ואפילו בחדרי ישיבות וכיתות לימוד. הלוחות המחיקים המודרניים שונים בהחלט מהלוחות המוכרים, והם מגיעים בשלל צבעים וגדלים לבחירה, ולכן הם הפכו מפריט שימושי סטנדרטי לפריט מעוצב בקפידה התורם רבות לעיצוב החלל. אם כך, לא פלא שמעצבי פנים ואדריכלים משלבים אותם בעיצובים אדריכליים של משרדים.


אז מה זה אומר לוחות מחיקים מעוצבים?

אם הכרתם עד היום לוחות מחיקים בצבע לבן עם מסגרת אלומיניום או עץ, הכירו את הלוחות החדשים של בי קליר, מותג המשווק לוחות מחיקים מעוצבים במגוון רב של גדלים, החל מלוחות זכוכית ללא מסגרת, עם תלייה מרחפת, פינות מעוגלות, ובצבעים שונים. תוכלו למצוא את הלוחות במגוון צבעי פסטל, זכוכית חלבית, זכוכית שקופה ואפילו לוח מחיק בצבע שחור שניתן לצייר עליו עם טושים זוהרים.


לייצר קולאז' של לוחות מחיקים על הקיר

עיצוב נוסף ופופולרי מאוד עם לוחות מחיקים מעוצבים הם יצירת קולאז', המוכר לנו מתמונות על גבי הקיר. מותג בי קליר מציע לוחות מחיקים קטנים בשני גדלים לבחירה במידות - גודל: 60/60 ס"מ, 40/60 ס"מ. הלוחות מגיעים במספר צבעים לבחירה; ירוק, תכלת, סגול, ורוד, אפור בהיר ולבן. שילוב של כמה לוחות שכאלה על קיר אחד יוצר מראה עיצובי מושלם.


ועוד לא דיברנו על המראה ההייטקיסטי

לוחות המחיקים של בי קליר עשויים מזכוכית אלגנטית המזכירה מאוד מראה של טאבלט של חברת אפל, ולכן הם ישתלבו נהדר במשרדי הייטק, טכנולוגיות, משרדי עורכי דין, משרדי פרסום ועוד. גם מבחינת גימור הלוחות מגיעים בגימורים שונים כמו מעוגלים או פינתיים, כך שניתן לשלב אותם בכל מקום שתרצו ולהפוך כל חלל למעוצב בסגנון הייטקיסטי.


גם פרקטיות עולה על הפרק

הלוחות המחיקים של מותג Bclear הם לא רק יפים, אלא פרקטיים מאוד ומגיעים עם תליה קבועה שיכולה להיות בסגנון מרחף, כלומר הלוח מרחף באלגנטיות על הקיר ומספק מקסימום נוחות למשתמש. הזכוכית איכותית מאוד, ולכן הלוח יהיה עמיד למשך שנים רבות ולא יישארו עליו סימני מחיקות יותר מ- 10 שנים.



11 צפיות
bottom of page