top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

כל היתרונות של לוחות ניידים להרצאות

לעיתים נראה שלוח מחיק הוא חברו הטוב של כל מרצה, מנחה או כל מי שמעביר סדנאות. כמובן שאין כמו להעביר מצגת טובה, אבל לפעמים איור, כתיבת תרשים או כתיבת טקסט על לוח, יכולים לסייע למרצה להעביר לצופים את המסר בצורה הרבה יותר אפקטיבית. אז לא משנה אם הנכם מרצים מול קהל, או מול מצלמה, כך תבחרו לוחות ניידים שיהפכו את ההרצאה שלכם להרבה יותר מהנה וברורה לצופים.

לוחות ניידים ולוחות פליפצ'ארט, הם הנפוצים ביותר למרצים, ולרוב תראו אותם בכיתות לימוד, חדרי ישיבות ובמקומות שלא ניתן לתלות לוחות מחיקים. לוחות אלה משמשים ככלי עבודה שימושי מאוד גם למשרד וגם לשטח. ישנם סוגים שונים של לוחות ניידים; לוחות העומדים על מתקן, לוחות עם מתקן וגלגלים ולוחות ניידים דו צידיים שניתן להפוך אותם באמצע, כלומר להכין טקסט או תרשים כתוב, ולהפוך לפי הצורך בהרצאה. את הלוחות הללו תוכלו למצוא במגוון רב של גדלים, על פי השימוש והצורך.


מהם היתרונות של לוחות ניידים למרצים?

לא בכדי כיום מרצים רבים בוחרים לרכוש בעצמם את הלוחות, ולא להסתמך על כיתת הלימוד או המקום שבו הם מרצים, כיוון שלא תמיד ישנם לוחות מחיקים המתאימים לצרכים שלהם. את הלוחות המרצים יוכלו לנייד ולשנע בקלות ממקום למקום, ופשוט לבצע בהם אינספור שימושים.

מלבד זאת, לוחות ניידים משמשים גם את עובדי המשרד למגוון מטרות. לדוגמה, במידה ולא ניתן לתלות לוחות מחיקים על הקיר, מכיוון שמדובר בחדר ממד, או כאשר הקירות עשויים מזכוכית, ולכן לוח מחיק נייד יכול להיות פתרון נהדר שניתן לשנע בקלות מחדר לחדר לטובת שימוש לעובדי המשרד.

עוד משהו שכדאי לדעת, לוחות ניידים יכולים לשמש גם במקרה שיש צורך לכתוב תוכן רב והלוח מלא, או כאשר המרצה נדרש לפצל את הלוח לכמה נושאים. לדוגמה, ציור תרשים וכתיבת טקסט. אם כך, הלוח הנייד יוכל להיות לו לעזר.


מגוון סוגי לוחות מחיקים של המותג בי קליר

מותג ביקליר מציע מגוון רב של לוחות מחיקים ניידים ולוחות פליפצ'ארט, העשויים מחומרים איכותיים, אינם משאירים סימנים והם עומדים בצורה יציבה במיוחד. הלוחות מגיעים בגדלים שונים לבחירה ומעוצבים בקפידה.

אז בואו נראה מהן האופציות:

לוח זכוכית מחיק מגנטי על גלגלים - לוח תצוגה נייד על גלגלים (שניתנים לנעילה) בעל משטח לבן מחיק ומגנטי, וזכוכית באיכות גבוהה מאוד. הלוח עשוי מזכוכית מחוסמת, אקסטרה קליר בצבע לבן שלג ומגיע עם רגל טלסקופית מתכווננת לכיוון גובה הלוח. את הלוח תוכלו למצוא חד צידי ודו צידי.

פליפצ'ארט – הוא לוח מחיק מגנטי נייד ואיכותי בעל מסגרת אלומיניום, אירופאי, המגיע עם רגליים טלסקופיות מתכווננות, כולל אביזרים ומגש לטושים. הלוח נוח מאוד להרצאות, סדנאות וניתן לשנע אותו בקלות ממקום למקום.




 

105 צפיות
bottom of page