top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

כדאי להכיר: סוגי לוחות מחיקים מזכוכית הנפוצים ביותר של בי קליר

הם נוחים לשגרת העבודה, מאפשרים לנו לכתוב, למחוק, למגנט בקלות ואפילו להפוך קיר שומם במשרד לקיר מלא חיים. הם כמובן לוחות מחיקים מזכוכית, שהפכו לפריט חיוני בכל משרד, ואפילו אחד הפריטים המועדפים על מעצבי פנים מסחריים.


אז עזבו את כל מה שידעתם עד היום על לוחות מחיקים, והכירו את הדבר הבא...

אם הכרתם את הלוחות המחיקים הפשוטים עם מסגרת אלומיניום או עץ, כאלה שאחרי כמה שימושים מאבדים מהלובן שלהם, הכירו את הדבר הבא... לוחות מחיקים מזכוכית שתמיד נראים לבנים ובוהקים, כאלה שניתן להסיר מהם בקלות את הדיו והם נותרים חלקים ונקיים – תמיד! אלה כמובן לוחות מחיקים של בי קליר שהפכו לפופולריים מאוד במשרדים.


הכירו את סוגי הלוחות המחיקים, המבחר ללא ספק מרשים



לוח זכוכית עם גימור מעוגל מסדרת Bclear Shape


יש חללים שחייבים לשדר חשיבה יצירתית, ולכן לוח עם גימור מעוגל יתאים להם בול! הלוח מתמזג בצורה מושלמת עם משרדים מעוצבים אדריכלית, והם יעניקו לחלל מראה מעוגל ונקי. הלוחות המעוגלים מגיעים במגוון מידות לבחירה והם מושלמים לחדרי ישיבות, לחדרי המשרדים או בכניסה למשרד כלוח מודעות דקורטיבי. הזכוכית עשויה מזכוכית מחוסמת אקסטרה קליר, המעניקה אטימות מקסימלית בעובי של 4 מ"מ.




לוח זכוכית מחיק מגנטי בגוון אפור עם התקנה נסתרת

אפור הוא אחד הצבעים הדומיננטיים במשרדים, ולכן לוח מחיק בגוון אפור אלגנטי יתאים לכל חלל. הלוח מגיע בכמה גדלים לבחירה, עם שיק המאפיין זכוכית אפורה עם מלא סטייל ובונוס של מחזיק טושים בגוונים תואמים. הלוח יתאים לחדרי ישיבות וישתלב בהם נהדר מכל זווית, וזאת בזכות זכוכית האקסטרה קליר שמעניקה לו מראה חלק ללא סימני מחיקות.



לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן משולב עם שחורה


לוח הזכוכית הזה מתאים למי שחייב מסגרת, אבל עם שיק ייחודי שמתאים בול לעיצובים המודרניים והחדשניים. הלוח מגיע במגוון גדולים עם זכוכית לבנה חלקה ומסגרת שחורה דקיקה ואלגנטית שגונבת את כל ההצגה. גם הזכוכית הזאת היא אקסטרה קליר – חזקה ועוצמתית שאינה משאירה כלל סימני מחיקה!




לוח זכוכית קלאסי לבן או שחור, מה שמתאים לך

לוח זכוכית מחיק מגנטי לבן או שחור במראה קלאסי, המרחף באלגנטיות על הקיר ומקנה לו שיק ייחודי, במיוחד אם תבחרו את הלוח השחור שניתן לצייר עליו עם טושים צבעוניים זוהרים ולהעניק למשרד טאצ' של מסיבת פול מון נוצצת. ההתקנה של הלוחות הקלאסיים היא עם 4 נקודות, מה שמאפשר ללוח לרחף באלגנטיות על הקיר ולהעצים את המראה הייחודי שלו.



לוח זכוכית מחיק מגנטי קטן בצבעים שונים


אם לוח מחיר לבן משעמם אתכם, אין צורך לוותר עליו! הכירו את סדרת הלוחות המחיקים המהממת של בי קליר - Bclear Mini, המגיעים בגווני פסטל מרהיבים כדוגמת ירוק, תכלת, סגול, ורוד, ואפור בהיר. הלוחות מגיעים בשלל גדלים, כך שתוכלו ליצור קולאז' של לוחות ואפילו לשלב בין לבין תמונות ולקבל קיר מהמם!





לוח מחיק שקוף, כאילו הכל קפא מאחוריו

יש לכם קיר מהמם כמו טפט או בריקים, אבל אתם חייבים לוח מחיק? אין כל צורך לוותר... הכירו את הלוח המחיק השקוף עם 4 תופסנים שנראה כאילו הוא מרחף על הקיר והכל קפוא מאחוריו. הלוח מגיע עם זכוכית אקסטרה קליר מחוסמת עם אטימות מקסימלית של 5 מ"מ.





אז איזה לוח מחיק מתאים למשרד שלכם? כנסו לקולקציית הלוחות של בי קליר >>>



bottom of page