top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

יתרונות עיצוביים עם לוח זכוכית מחיק מגנטי מבית Bclear


היכן מתבצע סיעור המוחות במקום עבודתכם, וכיצד?

בין אם זה בחדר הישיבות, משרד המנכ"ל או פשוט חדר חשיבה משותף, לוחות זכוכית מחיקים מגנטים מבית Bclear יעצימו את הקשר שבין שיחת חולין טובה לתוצאה פרודוקטיבית. לוחות זכוכית בחלל המשותף נמצאו כמגבירים תקשורת בינאישית תעסוקתית, ובגדר מתנה לכולם. השימוש בלוחות יגרמו לך לחייך אל מול מחשבותייך ולצד עמיתיך.

מתוך הבנת החשיבות שבבניית סביבת עבודה נכונה, ייגזר האפקט העיצובי על גבי קירות החלל שלנו. להמחשה, אם ברצוננו לעודד עבודת צוות, רכישת מספר לוחות זכוכית מחיקים מגנטים מבית Bclear בצבעים וגדלים שונים, יעודדו שיח יצירתי שנוכל "לשחק" עמו על פי אופני התקהלות המשרד ואופיו.

אילו רק יכולנו "להציץ" אל רעיונותיהם של הקולגות שלנו לבטח היה לנו מה להוסיף, לייעל ולחלוק. כשמייעדים לוח זכוכית לכתיבה בדיוק עבור מטרה זו, הדבר מזמן שיתוף, יצירתיות, ומעלה תחושות פרודוקטיביות וכדאיות בעבודה. כל פיסת קיר פנויה תעשה את העבודה.. לוח זכוכית מחיק מגנטי במבואה, במסדרון או פשוט במשרד פתוח.

במקרה של חלל קטן, האפקט העיצובי יקבל טוויסט אחר, ונוכל להשתמש בלוחות זכוכית מחיקים מגנטיים מבית Bclear כחציצה בין עמדה אחת לאחרת, תוך שימוש בשני צדיו של הלוח להעברת מסרים, תכתובות או תזכירים.


לוח מחיק לוח מגנט לחדר ישיבות לוח זכוכית מעוצב של ביקליר Bclear
לוח מחיק מעודד עבודת צוות ומאפשר להציץ בתהליך יצירת הרעיונות

אם נשקיע לדוגמא במבואת הכניסה באופן אחר, וניצור חיפוי עדין וצבעוני, ע"י חיבור לוחות זכוכית מחיקים מגנטיים יחד, בגדלים וצבעים מנוגדים, נוכל להרים את המורל ולחזק את תחושת הקהילתיות בעבודה.

שיתוף תמונות מערב גיבוש מוצלח של החברה, חוויות, עסקאות, איחולים לימים טובים יותר ולימי הולדת, יעניקו השראה ואוירה טובה. בכך מה שהיה משכבר הימים כניסה אפורה להיאנח בה, תהפוך בתורה למקום התכנסות חם, נעים וחברותי.

לצורך המחשה, היה ונשלב לוחות זכוכית מגנטים מחיקים, ואבזרי כתיבה צבעוניים לאורך מסדרונות החלל שלנו, מה יקרה? נעודד עמידה ודיון בקבוצות, ולאו דווקא הליכה לאורך מסדרון ארוך כשעינינו מופנות לנייד ותו לא.

דרך קונספט עיצובי נכון של חלל העבודה, ושימוש בלוחות זכוכית מחיקים מגנטים מבית Bclear נצליח להעניק לעובד יחס טוב בהלימה לצרכיו, ועדיין לעודד התקהלות, תכנון ויצירה משותפת כזו, שפשוט לא רוצים לצאת מהמשרד.


>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר 052-4399925

 
24 צפיות
bottom of page