top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

היתרונות הבולטים של לוחות מחיקים ניידים ומתי כדאי לבחור אותם

לוחות מחיקים מאז ומעולם היו חלק מהנוף בחדרי ישיבות, כיתות לימוד, חדרי הדרכות ומשרדים, אך נראה שלוח מחיק לא חייב להיתלות על קיר, אלא יכול להיות נייד ולאפשר לנו ליהנות ממגוון רב של יתרונות. מסתבר שזה לא רק החידוש היחיד בתחום, אלא ניתן למצוא מגוון רב של לוחות חדשניים המתאימים למגמות העיצוב המתאפיינות בקווים נקיים וסולידיים.



בואו נעשה סדר. מהן האופציות הקיימות בתחום הלוחות המחיקים?

לכאורה נראה שלוחות מחיקים הם מוצר סטנדרטי שאינו נתון לשינויים, אולם דווקא עכשיו הדינמיקה העיצובית פורצת את גבולות ההיגיון ומביאה לנו מגמות וטכנולוגיות שלא חשבנו עליהם. חידושים אלה מאפשרים לנו ליהנות גם משימוש פונקציונלי וגם משדרוג עיצוב החלל. בעידן שבו ישנה חשיבות רבה לכל פריט אקססוריז הנכנס למשרד, גם הלוחות המחיקים חייבים להיבחר בקפידה ולהיות מותאמים לעיצוב החללים.

ישנם סוגים שונים של לוחות מחיקים, חלקם עשויים מזכוכית אלגנטית, חלקם מפורמייקה ואפילו מגנטיים. לוחות זכוכית כבדים יותר, ולכן אותם ניתן לתלות על קיר בסגנונות שונים של התקנות – מרחפות ונסתרות לקבל קיר יוקרתי נוטף סטייל. טרנד נוסף וחדש שניכנס בשקט האופייני לו לתחום הלוחות המחיקים, הוא לוחות מזכוכית מחוסמת בגוון שחור, המשתלב נהדר בעיצובים אדריכליים מוקפדים בסגנון קלאסי נקי. אבל מסתבר שהשוס בלוח השחור הוא לא רק המראה, אלא האפשרות לצייר עליו בטושים זוהרים וצבעוניים.

אם נחזור ללוחות המחיקים הניידים, גם כאן נוכל למצוא היצע מגוון המתאים לסיטואציות וצרכים שונים. כך למשל ניתן למצוא לוח פליפצ'ארט, לוח מחיק נייד ומגנטי המשמשים ככלי עבודה שימושי ומעוצב גם למשרד וגם לשטח. ישנם לוחות ניידים על גלגלים, לוחות ניידים דו צידיים שניתן להפוך באמצע הרצאה ואפילו לטובת שימוש בעת עריכת סרטון תדמיתי. מובן שלכל אלה מצטרפים מבחר גדלים וסגנונות לבחירה.

מהם היתרונות של לוחות ניידים?

· הם משמשים כפתרון נהדר להרצאות, סדנאות ופגישות הנערכים מחוץ למשרד.

· ניתן לנייד ולשנע אותם בקלות בין חדרי המשרד השונים או בפגישות מחוץ למשרד.

· הם משמשים כפתרון מעולה למשרדים בהם הקירות מזכוכית או מעוגלים ולא ניתן לתלות עליהם לוח על הקיר.

· ניתן לבחור בלוח דו צדדי על מנת לחסוך במקום, או כהכנת נושאים שניתן להסתיר מבעוד מועד מהקהל.

· הם נהדרים כתוספת ללוח מחיק תלוי, במידה ויש צורך בכתיבת תוכן רב.

· הם מגיעים עם גב מתכת חזק המכיל מגנט שניתן להצמיד עליו אלמנטים.

מתי כדאי לבחור בלוח מחיק נייד?

הבחירה בין לוח מחיק נייד, לבין לוח מחיק קבוע, לרוב נגזרת מהצרכים של בית העסק, האילוצים והמקום בו הלוח נחוץ. מובן שאם יש צורך בלוח קבוע שיהיה במקום אחד, תמיד עדיף לתלות לוח מחיק יציב על הקיר, אך אם הלוח עשוי לשמש גם לחדרים נוספים או מחוץ למשרד, העדיפו לרכוש לוח מחיק נייד.




 

46 צפיות
bottom of page