top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח שעם – הטרנד הישן שנכנס לזירת העיצוב


לוח שעם הוא אחד הלוחות הוותיקים והמסורתיים שפותחו עוד במאה הקודמת, אך נראה שבשנים האחרונות הוא קיבל טוויסט עיצובי וחזר ובגדול לזירת העיצוב. את חומר השעם הגמיש כולו מכירים היטב, במיוחד מבקבוקי היין והשמפניה, הפקק שלא כולם בהכרח אוהבים, בעיקר בשל הקושי לשלוף אותו מהבקבוק. אך חומר השעם בהקשר של לוח מאוד פרקטי, כיוון שניתן לנעוץ בו פתקים בקלות באמצעות נעצים ולהוציא בצ'יק, וזאת בשל המרקים הרך של החומר.

כיום לוחות שעם משמשים בעיקר כלוח מודעות או משימות במגוון מקומות, ומשרתים בנאמנות בתי ספר, ארגונים, מוסדות וגם משרדים. אולם, נראה כי המראה המסורתי של לוחות שעם יכול להוות מפגע עיצובי (במיוחד במשרדים המעוצבים בסגנון אדריכלי מוקפד), ולכן חברת 'בי קליר' מביאה סטנדרט חדש בתחום הלוחות, אז תתחילו להתמכר...


צבע חום אאווט, צבעים חדשים אין

משום מה כאשר אנו חושבים על לוח שעם, אנחנו מדמיינים לוחות בגוון חום, שלא תמיד מתאימים לעיצוב הכללי של המשרד או החלל בו נרצה למקם את הלוח. עד היום רבים רצו להכניס למשרד לוח שעם, אבל בגלל הצבע הם נמנעו, למרות שהוא מאוד פרקטי. זו הסיבה שחברת 'בי קליר' מייצרת לוחות שעם בגוונים נוספים כמו שחור ואפור המשתלבים באלגנטיות בכל עיצוב ובכל מקום. את הלוחות תוכלו למצוא במגוון גדלים לבחירה, ופשוט ליהנות מלוח שעם דקורטיבי.


עם מסגרת או בלי

גם מבחינת עיצוב, לוחות השעם קיבלו טוויסט רציני. אם הכרנו לוחות שעם עם מסגרת עץ פשוטה, היום תוכלו למצוא אותם במגוון סגנונות נוספים כמו לוח שעם עם מסגרת עץ בקצה העליון והתחתון ואלומיניום בצדדים. אם תרצו ללא מסגרת, תוכלו למצוא לוחות נקיים ללא שום מסגרת ואפילו עם גימור מעוגל שמשפיע על המראה המיוחד שלו.


מגוון גדלים לבחירה

גם מבחינת גדלים חברת 'בי קליר' מפתיעה, ומאפשרת לכם ליהנות ממנעד גדלים של לוחות שעם לבחירה. רוב הלוחות מגיעים בגדלים הבאים - 40/60 ס"מ | 60/90 ס"מ. מכיוון שישנם לוחות שעם ללא מסגרת, תוכלו לתלות כמה לוחות יחד ולייצר קיר שלם של לוח שעם.


איכות בהחלט על הפרק

הלוחות של 'בי קליר 'הם לא רק מעוצבים בקפידה, אלא גם איכותיים יותר מהסטנדרט המוכר, ומגיעים עם מסגרת חזקה וגב קרטון קשיח במיוחד. חומר השעם הוא איכותי ביותר ועשוי משעם עבה ויצוק שאינו מתפורר עם השנים, ולכן תוכלו לתלות אותו במגוון מקומות כמו במשרד, במטבח, בחדרי ישיבות, במשרדים, במסדרון ועוד.



144 צפיות
bottom of page