top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח מחיק מעוצב בגימור מעוגל


עיצובים חדשים ומפתיעים לחלל המשרדי ולמרחב הביתי הגיעו זה מכבר גם לעולם הלוחות המחיקים. הימים שבהם היינו צריכים להתפשר על לוחות מחיקים סטנדרטיים, שכל מטרתם הייתה פונקציונאליות בלבד, עברו ואינם. כעת, לוח מחיק יכול (וצריך) להיות פריט עיצובי לכל דבר ועניין. יותר מזה, הוא גם יכול להיות יוקרתי.

קווים מעוגלים ואלגנטיים

דוגמה נהדרת תמצאו בסדרה החדשה של הלוחות המחיקים מזכוכית מבית מותג Bclear. החברה, אשר מתמחה בשיווק לוחות מחיקים מזכוכית, משיקה ליין חדש ויוקרתי של לוח מחיק מעוגל. לוחות זכוכית מחיקים מסדרת Bclear Shape שמגיעים עם גימור מעוגל (אובלי) ובמניפת מידות.


לוחות זכוכית מחיקים בצורה מעוגלת אובלי Bclear Shape
לוח מחיק מעוצב בגימור מעוגל של BCLEAR

הסדרה כוללת לוחות מחיקים מעוצבים בגדלים "סטנדרטיים" כמו 85/85 ס"מ, לוחות במידות של 90/120 ס"מ, ולוחות מחיקים מעוצבים וגדולים המשתרעים על פני 100/150 ס"מ (אשר מתאימים במיוחד למשרדים ועסקים). העיצוב המעוגל והאלגנטי הופך את הלוחות לפריטים מומלצים להתקנה בחדרי ישיבות, חדרי מנכ"לים וכדומה.

הלוחות המחיקים מהסדרה החדשה עשויים כולם מזכוכית מחוסמת Extra Clear בעובי 4 מ"מ, ולפניכם מוצר איכותי, יציב, בטיחותי ומרשים. העובדה שהלוחות עשויים מזכוכית Extra Clear ואינם מכילים ריכוזי עופרת, מעניקה להם בזכות הליך צביעה חדשני גימור לבן – שלגי ומבריק. מראה עשיר של לוח מחיק יוקרתי שמקבל טוויסט עיצובי עם קווים מעוגלים במסגרת. טאצ' של סגנון ונגיעה של סטייל.

מה עוד?

סדרת Bclear Shape מגישה לוחות מחיקים מעוצבים בגימור מרהיב שהינם מגנטיים לחלוטין (ניתן גם לרכוש אביזרים נוספים להשלמה). מכיוון שאלו לוחות מחיקים מזכוכית, השימושיות של הלוח הינה מקסימלית. זכוכית, שלא כמו פורמייקה (המאפיינת את הלוחות המחיקים הרגילים בשוק), איננה סופחת כתמי דיו. על כן, הלוח שומר על המראה הלבן והשלגי למשך שנים. גם במתח שימוש גבוה הוא ממשיך להיראות "כמו חדש". כמו כן, בדומה לכל הלוחות של Bclear, גם לוחות מחיקים מעוגלים מהסדרה החדשה זמינים עם אחריות ארוכת טווח של 10 שנים.

אז אם אתם מחפשים לוח מחיק שגם יהיה פריט עיצובי מרהיב, הגעתם למקום הנכון. יוקרתם של הלוחות מהסדרה המעוגלת באה לידי ביטוי גם בטכניקת התקנתם המרחפת. הלוחות מותקנים בהתקנה נסתרת שמשלימה את המראה האלגנטי והזורם שהם מציגים בחלל. הקווים המעוגלים הופכים אותם לפריט שמשלב נהדר בין עיצוב לפונקציונליות. בדיוק מה שצריך במשרד, בחדר ישיבות או אפילו בבית.

 

>> לקטלוג הלוחות Bclear

>> לייעוץ צרו קשר 052-4399925

76 צפיות
bottom of page