top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוחות מחיקים קטנים וצבעוניים


מחפשים לוח מחיק קטן לבית או למשרד? עיצוב צבעוני, מודרני וחדשני עם נראות נהדרת ופונקציונאליות משגעת? הכירו את הסדרה החדשה של הלוחות המחיקים הקטנים והצבעוניים מבית מותג Bclear. הסדרה שתכניס לכם הרבה צבע לחיים, ושתוכיח את האמרה הידועה שדברים טובים אכן מגיעים באריזות קטנות.


לוחות זכוכית מחיקים קטנים וצבעוניים Bclear Mini
לוח מחיק קטן לבית או למשרד עם עיצוב צבעוני, מודרני וחדשני

Bclear הינו מותג לוחות מחיקים המתמחה בשיווק לוחות מחיקים מזכוכית הנחשבים לאיכותיים במיוחד. כעת, לאור הביקוש העולה להתקנת לוחות מחיקים קטנים, וכחברה אשר "מרגישה את השטח", Bclear משיקה את סדרת Bclear Mini. לוחות מחיקים קטנים וצבעוניים המתאימים למשרדים ובתים פרטיים.

לוחות מחיקים קטנים במניפת מידות וצבעים

לוחות מחיקים צבעוניים וקטנים מסדרת Bclear Mini זמינים בשתי מידות – 40/60 ס"מ או 60/60 ס"מ. מידותיהם הקטנות של הלוחות, העשויים מזכוכית Extra Clear ללא ריכוזי עופרת, הופכים אותם למוצר מבוקש עבור לקוחות מגוונים.

מבחינת הקהל העסקי, הלוחות מתאימים להתקנה במשרדים קטנים ובחללים מצומצמים. בכל הנוגע ללקוחות פרטיים, זהו פתרון נפלא לחדרי ילדים, מטבחים, חדרי משחקים וכדומה. הלוחות מותקנים בהתקנה נסתרת, עם גימור נקי ומדויק, והינם לוחות מחיקים מרחפים.

מה לגבי הצבע? המבחר רב. הסדרה כוללת גם לוח מחיק קטן לבן וגם לוחות מחיקים במניפת צבעים לרבות ורוד, סגול, ירוק, אפור בהיר ותכלת. חשוב להדגיש שכשאנחנו מדברים על לוח מחיק לבן אנחנו מדברים על לבן שלגי ובוהק. לא אוף-ווייט, לא שמנת, לא בז' ולא קרם. לבן כמו שיני חלב. מכיוון שהזכוכית שממנה עשויים הלוחות הינה זכוכית Extra Clear ללא ריכוזי עופרת, אשר עוברת תהליך צביעה מיוחד וחדשני, הגוון הוא לבן אמיתי. הגימור, אגב, מבריק ולא מט. התקנת הלוחות פשוטה לתפעול וידידותית למשתמש.

איכות ומגנטיות

Bclear הוא המותג המוביל בישראל ללוחות מחיקים מזכוכית. החברה משווקת לוחות זכוכית מחיקים איכותיים אשר זמינים בסדרת Bclear Mini במידות קטנות ו"חצופות". הזכוכית הינה זכוכית מחוסמת ועל כן בטיחותית להתקנה בחדרי ילדים ובמטבחים ביתיים. הלוח משווק עם אחריות ל-10 שנים.

לוחות מחיקים מזכוכית הינם איכותיים ביותר. בפרט ביחס ללוחות המחיקים הסטנדרטיים אשר עשויים מעץ פשוט מצופה פורמייקה בסיסית. שלא כמו פורמייקה, זכוכית איננה סופגת את כתמי הדיו. תחזוקתה פשוטה והלוח מתאים לכתיבה עם טושים מחיקים מכל סוג. כולל במתח שימוש גבוה. תודות לכך הלוח שומר על מראהו למשך שנים, בדיוק כמו ביום ההתקנה.

מה עוד? ובכן, הלוחות המחיקים הצבעוניים והקטנים של סדרת Bclear Mini, כמו כל הלוחות המחיקים מזכוכית המשווקים על ידי המותג, הינם מגנטיים לחלוטין. כל משטח הלוח הוא מגנטי וניתן לרכוש גם מוצרים משלימים של מגנטים לתלייה.


לוח זכוכית מחיק קטן בצבע תכלת Bclear Mini
לוח זכוכית מחיק קטן של ביקליר BCLEAR

130 צפיות
bottom of page