top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

פותחים שנה בסטייל: 5 פריטים מעוצבים שישדרגו את חדר הישיבות במשרד

פגישה, חצי פגישה, ראיון עבודה, הדרכה ואפילו חתימה מרגשת על עסקה טובה. הם רק חלק ממה שקורה בין הקירות השקופים של חדרי ישיבות, שאליהם מתווספים גם חשיבה יצירתית שמייצרת חדשנות עסקית. שילוב פריטים מעוצבים במשרד תורמים לאווירה, להשראה וגם לשהייה הנינוחה בזמן אמת. זו הסיבה שהבאנו בפניכם 5 פרטים מעוצבים שיהפכו את חדר הישיבות שלכם לפונקציונלי ונינוח.

שנתחיל?

1. לוח מחיק מזכוכית, נוטף סטייל

לוחות מחיקים הם מאסט בחדרי ישיבות, אבל יש לוחות מחיקים פשוטים, ויש לוחות מחיקים מזכוכית מעוצבים שנוטפים סטייל. לוחות מחיקים של המותג בי-קליר, מגיעים במנעד עיצובים וצבעים ויכולים להפוך כל חדר ישיבות משמים למלא חיים. הטכנולוגיה החדשה שפיתח המותג מאפשרת לנו למצוא מגוון דגמים החל מלוחות מרחפים, לוחות צבעוניים, לוחות מגנטיים, קטנים ואלגנטיים ובגדלים גדולים מאוד המתפרסים על כל הקיר.

2. וילונות מרחפים עם פתיחה מהירה

עיצובים אדריכליים חדשניים נוטים לייצר מרחב פתוח, ולכן קירות חדר הישיבות תהיינה לרוב שקופות ויכניסו את האנרגיות במסדרון לחלל חדר הישיבות. אולם, לעיתים אנו רוצים פרטיות, במיוחד כאשר אנו בפגישות דיסקרטיות. אבל היי, אין צורך לוותר על קירות הזכוכית האלגנטיות, אלא לשלב וילון מרחף שנסגר ונפתח בקלות, וכן, בלחיצת כפתור משלט. אין ספק שהווילון ישדר מראה ביתי ויאפשר לנו לשמור על דיסקרטיות.

3. כורסה נינוחה ושולחן קפה

אתם וודאי שואלים את עצמכם למה כורסה בחדר ישיבות, הרי ישנם כסאות מנהלים וודאי גם קיימת כורסה בחדר ההמתנה במשרד. אז כן, לעיתים ישיבות נמשכות שעות ארוכות, ולא תמיד ישיבה ממושכת על הכיסא נוחה. שילוב כורסה צבעונית יכול להיות פרקטי למי שרוצה כמה דקות של שינוי הישיבה, וגם יוסיף מראה עיצובי חמים לחלל. אהה... ואם כבר הוספתם כורסה מעוצבת, הוסיפו הדום לרגליים, סתם שיהיה יותר נוח.

4. מגשי אירוח מעוצבים לאווירה

חדר הישיבות שלכם וודאי אקסקלוסיבי ומזמין, שילבתם בו את שיא הטכנולוגיה, אבל כשמגישים כיבוד בצלחת חד פעמית מפלסטיק, מממ... אפשר לנחש כמה זה מוריד. רכישת כלי הגשה מעוצבים והנחתם במרכז השולחן מבעוד מועד, ישדרגו את החלל וישתלבו בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים סביב. להשלמת החוויה, רכשו סט כוסות, קנקן, קערות ומגש תואמים, זה משדרג פלאים כל ישיבה!

5. בר ופינת קפה יוקרתיים

מכירים את זה שמישהו יוצא מחדר הישיבות כדי להכין לעצמו קפה, ואז מתלבטים אם להמתין לו או להמשיך בלעדיו? פינת קפה יכולה לפתור את הבעיה וגם לשדרג בצורה היסטרית את חדר הישיבות. אז, צרו פינת קפה עם מכונת קפה יוקרתית, מעמד יפה לכוסות ואפילו מקרר קטנטן לחלב. ואם תרצו ממש לשדרג, תוכלו להוסיף בר אלכוהול מדליק בחדר הישיבות וארונית קטנה (ושקופה) לאחסון הבקבוקים. תתפלאו, זה פרקטי ומשדרג מאוד, גם אם פינת הקפה של המשרד נמצאת בסמוך לחדר הישיבות.

13 צפיות
bottom of page