top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

5 סיבות לבחור דווקא לוחות זכוכית מחיקים לחדר הישיבות

לוחות זכוכית הפכו לבחירה המועדפת על מעצבי פנים מסחריים, ואפשר כמובן להבין למה. לוחות מחיקים הם פריט חיוני בחדרי ישיבות, הם משמשים לצורך כתיבה והצגת מידע על גבי לוח לכל המשתתפים, ומאפשרים לנו למחוק, לרשום וכך שוב ושוב ללא הגבלה. אך כשמדובר על לוחות מחיקים מזכוכית, נראה שהעיצוב עולה רמה והלוח הופך לפריט דקורטיבי המתכתב עם מגמות העיצוב המובילות.


למה דווקא לוח זכוכית?


1. כי זכוכית מתאימה למגמות העיצוב החדשניות

כיום, מגמות העיצוב במשרדים הולכות לכיוון אלגנטי ומאפיינות בזכוכית המתחילה מקירות החוצצים בין חדרי המשרד, חלונות הזכוכית המכניסים נוף אורבני מהחלון ועד חיפויי קיר זכוכית שהפכו נפוצים מאוד בעיצוב פנים ובעיצוב משרדים. אם כך, אין ספק שלוחות זכוכית ישתלבו בצורה נהדרת במשרדים המעוצבים בסגנון אדריכלי מוקפד.


2. בגלל הנוחות של חומר הזכוכית

חומר זכוכית ידוע ביתרונותיו הרבים, במיוחד בתחזוקה הקלה והניקוי המהיר שלו. כידוע, על לוחות הזכוכית אנו מרבים לכתוב עם טושים בצבעים שונים, ולכן המחיקה צריכה להיות מהירה על מנת שלא לעכב את הפגישות, הסדנאות או ההרצאות המועברות במשרד. יתרון נוסף בלוחות זכוכית שלא נשארים כתמים של טושים, וזאת ביחס ללוחות מחיקים רגילים, ולכן הלוח נראה תמיד נקי ויפה.


3. מגוון צבעים מיוחדים לבחירה

את לוחות הזכוכית תוכלו למצוא במגוון צבעים, וכך להתאים את הצבע לעיצוב חדר הישיבות וגם לצבעי המיתוג. אין ספק ששילוב הצבעים המיוחד בחדר הישיבות הופך את הלוח לפריט דקורטיבי מושלם התורם רבות לעיצוב המקום. מותג 'בי קליר' מציע מגוון צבעים לבחירה, החל מצבעי פסטל מהממים, לוחות לבנים ועד לוחות שחורים שניתן ולכתוב עליהם עם טושים זוהרים.


4. עיצובים וגימורים ייחודיים לבחירה

הלוחות המחיקים של 'בי קליר' הם לא רק בצבעים מיוחדים, אלא מגיעים במבחר רב של עיצובים וגימורים מרהיבים כמו גימור מעוגל, עם שילוב של מסגרת שחורה, עם התקנה נסתרת, התקנה מרחפת, עם שילוב של לוח תכנון שבועי/חודשי ועוד. גם מבחינת גדלים תוכלו למצוא מבחר עשיר של גדלים כמו 120/200 ס"מ | 100/150 ס"מ | 80/130 ס"מ ועוד. אם תרצו ליצור קיר מהמם של לוחות מחיקים, תוכלו לשלב כמה לוחות יחד ולקבל קיר פרקטי ומעוצב בקפידה.


5. שילוב של מגנט בלוחות זכוכית

כיום ניתן למצוא לוחות זכוכית המגיעים עם מגנט, מה שהופך את השימוש בהם לפרקטי ונוח מאוד. על ידי המגנט תוכלו לתלות תמונות שונות, להצמיד את הטושים ואת מוחק הלוח ובכלל למצוא מגוון רעיונות יצירתיים לניצול של המגנט.


7 צפיות
bottom of page