top of page
  • תמונת הסופר/תהמומחים של ביקליר

לוח מחיק מעוצב, יש דבר כזה?

לוח מחיק הפך לפריט עיצובי נפוץ ואחד הבחירות הפופולריות של מעצבי פנים ובעלי חברות. נשמע לכאורה קצת לא אמין, הרי לוחות מחיקים זכורים לנו כפריט שאינו מזכיר טאץ' עיצובי אלא כזה שהיה פוגם בעיצוב והיה עלינו להסתירו. אך כיום נוכל למצוא לוחות מחיקים מעוצבים, כאלה שנציב בגאווה במרכז המשרד ונהפוך אותו לפריט דקורטיבי מרכזי.


אז בואו נראה על מה מדובר...


לוחות מחיקים מעוצבים של מותג 'בי קליר' הפכו למבוקשים ביותר, בזכות העיצובים האלגנטיים, הגימורים המיוחדים, הזכוכית המרשימה ומבחר הגדלים המוצעים למכירה. וזה עוד לא הכל, את הלוחות של 'בי קליר' תוכלו למצוא במבחר גדלים וצבעים לבחירה. אז אפשר בהחלט לומר שלום ללוחות המחיקים הלבנים, ולשדרג ללוחות מחיקים מזכוכית המשדרגים פלאים כל חלל.


איפה ניתן לשלב לוחות מחיקים זכוכית?


לוחות מחיקים מזכוכית בעלי עיצוב אלגנטי ומיוחד, עם גימורים מיוחדים וסגנונות תלייה מיוחדים, ולכן ניתן לשלב אותם בכל מקום בחלל המשרד. האופציות הן שילוב בחדרי ישיבות שזהו המקום הנפוץ ביותר, בחדרי המשרדים, במטבח ואפילו בכניסה למשרדים כלוח מודעות דקורטיבי.


הכירו את היתרונות של לוח מחיק מעוצב


קל לתחזוקה – מלבד המראה מיוחד של לוח זכוכית, תוכלו לגם ליהנות מלוח השומר על מראה נקי למשך שנים רבות. בנוסף, קל מאוד לנקות את הלוח ולשמור על המראה האלגנטי שלו.

ללא כתמי צבע - כידוע, זכוכית אינה סופחת כתמי צבע, אלא עשויה מחומר גלם טבעי ואיכותי השומר על מראה נקי ומרשים גם לאחר 10 שנים.

שילוב של לוח ומגנט – לוחות מחיקים החדשניים כבר לא משמשים רק לטובת כתיבה בטושים, אלא הם מגיעים עם פלטת מתכת דקיקה, עם יתרון של מגנט בכל השטח של הלוח. יתרון זה מאפשר לכם לבצע שימוש נוסף בלוחות, גם לכתוב וגם למגנט.

מגוון צבעים לבחירה – הטכנולוגיות החדשניות של לוח הזכוכית מאפשרות לכם למצוא מנעד צבעים לבחירה שישדרגו פלאים את חלל המשרד כמו בגווני אפור, וורוד, תכלת, שחור וזאת בנוסף ללוחות שקופים ולבנים. גם הגוונים הלבנים נראים יותר בוהקים, וזאת תודות לחומר הזכוכית האלגנטי.

גימורים מיוחדים – אם הכרתם עד היום את הגימור הישר, כיום תוכלו למצוא לוחות מחיקים מזכוכית עם גימור מעוגל, ללא מסגרת ומגוון סגנונות תלייה כמו סגנון מרחף ועם התקנה נסתרת. הסגנונות החדשניים מאפשרים לקבל מראה אסתטי ויוקרתי המתאים למשרדים המעוצבים בסגנון אדריכלי מוקפד.

מותג איכותי עם אחריות – מותג 'בי קליר' הוא איכותי ביותר ועשוי מזכוכית חזקה. כדי לספק לכם שקט נפשי, המותג מציע אחריות של 15 שנים על מחיקות.



13 צפיות
bottom of page